Street Fighter 6 معرفی شد، اولین تیزر تریلر ریو و لوک را به نمایش گذاشت

Street Fighter 6 معرفی شد، اولین تیزر تریلر ریو و لوک را به نمایش گذاشت

آخرین شمارش معکوس کپکام به پایان رسیده است و همانطور که شایعات نشان می دادند، اعلام کرد که Street Fighter 6 در حال توسعه است. تیزر تریلر زیر، ریو، یکی از اعضای اصلی سریال، به همراه لوک را نشان می‌دهد که اخیراً در Street Fighter 5: Champion Edition با Character Pass فصل 5 اضافه شده است.

 

فیلم تریلر نشان‌دهنده «بازی‌ای است که هنوز در حال توسعه است». جزئیات بیشتر در تابستان امسال منتشر خواهد شد، بنابراین با ما همراه باشید. شایعات در چند سال گذشته حاکی از آن است که دنباله در دست ساخت است. در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما مشکلات توسعه (که منجر به جدایی تهیه کننده سریال یوشینوری اونو شد) منجر به تاخیر شد.

 

هیچ پنجره یا پلتفرمی برای انتشار اعلام نشده است. با این حال، شایعات می‌گویند که این بازی برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در حال توسعه است (برخلاف Street Fighter 5 که انحصاری برای PS4 و PC بود .

کلمات کلیدی :

Street Fighter 5

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Street Fighter 6 معرفی شد، اولین تیزر تریلر ریو و لوک را به نمایش گذاشت

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9da7

خبرنامه بازی ها

گالری